PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE A ACTULUI DE CĂSĂTORIE PE PERIOADA STĂRII DE URGENȚĂ

0
358

În contextul instituirii stării de urgență pe teritoriul României legate de noul coronavirus – COVID 19 prin Decretul 195/2020 procedura de înregistrare a actului de căsătorie pe perioada stării de urgență va fi urmatoarea:

  1. Programarea datei și a orei încheierii căsătoriei se va face on-line pe adresa spclep@primaria-medgidia.ro sau telefonic la nr. telefon 0241-810510, 0241-814664;
  2. Declarația de căsătorie și documentele prevăzute de lege se vor transmite on-line pe adresa spclep@primaria-medgidia.ro . Data depunerii declarației de căsătorie este data transmiterii on-line a declarației, dată de la care se calculează termenul legal de oficiere a căsătoriei (dupa 10 zile calendaristice);
  3. Documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă;
  4. Cu ocazia oficierii căsătoriei se va avea în vedere respectarea numărului maxim de 4 persoane prezente la oficierea căsătoriei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here