Anunț privind procedura de înregistrare a decesului

0
17

În contextul instituirii stării de alertă pe teritoriul României legate de noul coronavirus – COVID 19 prin Ordonanța de Urgență nr. 70/2020, procedura de înregistrare a decesului este următoarea:

1) Medicul sau persoana desemnată din cadrul Spitalului mun. Medgidia, medicul de familie care eliberează certificatul medical constatator al decesului va transmite pe fax 0241810934 sau pe spclep@primaria-medgidia.ro către Compartimentul de stare civilă următoarele: Certificatul medical constatator al decesului, actul de identitate al defunctului sau, în lipsa acestuia, dovada eliberată de poliție/parchet prin care se confirmă datele de identificare ale defunctului.

2) Ofițerul de stare civilă din cadrul Compartimentului de stare civilă Medgidia va înregistra actul de deces;

3) Ofițerul de stare civilă din cadrul Compartimentului de stare civilă Medgidia va transmite adeverința de înhumare/de incinerare unității medicale prin poșta electronică securizată, care o va înmâna unui membru din familia defunctului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here