În contextul prelungirii stării de urgență pe teritoriul României legate de noul coronavirus – COVID 19 prin Decretul 240/2020, procedura de înregistrare a actelor de nastere pentru copiii născuți la Spitalul municipal Medgidia, iar Certificatul medical constatator al nașterii nu a fost înmânat unuia dintre părinți.
- Medicul sau persoana desemnată din cadrul Spitalului mun Medgidia va transmite pe fax 0241810934 sau pe spclep@primaria-medgidia.ro către Compartimentul de stare civilă următoarele documente:
– certificatul medical constatator al nașterii
– actul/actele de identitate al mamei necăsătorite/ale părinților,
– certificatul de căsătorie, după caz, – sentința civilă/ certificatul de divorț, după caz,
– declarația unui părinte cu privire la domiciliul copilului, dacă aceștia au domicilii diferite, conform modelului anexat.
2. Ofițerul de stare civilă din cadrul Compartimentului de stare civilă Medgidia va înregistra actul de naștere și va transmite Spitalului municipal Medgidia o dovadă de înregistrare a nașterii, prin poșta electronică securizată.
3. După încetarea stării de urgență, medicul sau persoana desemnată din cadrul Spitalului mun Medgidia va transmite, în original, certificatul medical constatator al nașterii, către Compartimentul de stare civilă.
II.Procedura de înregistrare a actelor de nastere pentru copiii născuți la Spitalul municipal Medgidia, iar Certificatul medical constatator al nașterii A FOST înmânat unuia dintre părinți.
- Unul dintre părinți va transmite pe fax 0241810934 sau pe spclep@primaria-medgidia.ro către Compartimentul de stare civilă următoarele documente:
– certificatul medical constatator al nașterii
– actul/actele de identitate al mamei necăsătorite/ale părinților,
– certificatul de căsătorie, după caz,
– sentința civilă/ certificatul de divorț, după caz,
– declarația unui părinte cu privire la domiciliul copilului, dacă aceștia au domicilii diferite, conform modelului anexat.
2. Ofițerul de stare civilă din cadrul Compartimentului de stare civilă Medgidia va înregistra actul de naștere și va transmite solicitantului o dovadă de înregistrare a nașterii, prin poșta electronică securizată.
3. După încetarea stării de urgență, solicitantul va transmite, în original, certificatul medical constatator al nașterii, către Compartimentul de stare civilă prin poștă.